Asistent/ka obchodního oddělení

Do naše­ho týmu hledáme kolegu/kolegyni na pozi­ci Asistent/ka obchod­ního odd­ělení, s výbornou znalostí angličtiny, kter­ou se nebo­jí používat.

POKUD MÁTE, JSTE NÁŠ ČLOVĚK

  • Per­fek­t­ní znalost angličtiny slovem i pís­mem (nepožadu­jeme cer­ti­fikát potvrzu­jící úroveň znalosti AJ).
  • Schop­nost zvlá­dat kaž­do­den­ní komu­nikaci s doda­vateli, kteří hov­oří výhrad­ně anglicky.
  • Vel­mi dobré komu­nikační a orga­ni­za­ční schopnosti.
  • Pří­jem­né a reprezen­ta­tivní vystupování.
  • Výhodou je znalost M365, ERP Poho­da, ori­en­tace v e‑commerce.
  • Časovou flex­i­bil­i­tu.

CO VÁS U NÁS ČEKÁ

  • Komu­nikace s naši­mi zahraniční­mi dodavateli.
  • Spolupráce na obchod­ních a mar­ketingových aktivitách.
  • Pod­po­ra pro velkoob­chod­ní oddělení.
  • Flex­i­bil­ní plnění oper­a­tivních činností.
  • Práce na samostat­ných projektech.
  • Pra­cov­ní ces­ty do zahraničí.


CO VÁM NABÍZÍME

  • Finanční ohod­no­cení 40.000 — 50.000 (moti­vační bonusy).
  • Pra­cov­ní doba PO-PÁ 8–16:00 (flex­i­bil­ní úpravy dle dohody).
  • Možnost občas­né práce na home-office.
  • Možnost podílet se na růs­tu firmy i vlast­ní mzdy.
  • Sick days – až 7 dní za rok.
  • Stra­venkový paušál.
  • Pit­ný režim na pra­cov­išti (zdar­ma káva, čaj, voda).
  • Note­book a mobil­ní tele­fon (neomezená data a volání).
  • Sle­va na náš sortiment.

PROČ SE VÁM U NÁS BUDE LÍBIT

  • Pří­jem­né pra­cov­ní prostředí (nová, mod­erní kancelář, zázemí pro odpočinek i stravování).
  • Možnost uplat­nění vlast­ních nápadů.
  • Nefor­mál­ní a přá­tel­ská atmos­féra sta­bil­ní a úspěšné rodin­né firmy.
  • Pří­mou komu­nikaci s majitelem na osob­ní úrovni, férové jednání.