Jsme progresivní, rostoucí firma, kde se neustále něco děje a rozvíjí. Do našeho týmu hledáme kolegu/kolegyni na pozici Specialista zákaznické péče, který rád/a komunikuje s lidmi. Umí pochopit jejich potřeby a pomoci jim s výběrem zboží.
CO VÁS U NÁS ČEKÁ
- Řešení dotazů od našich zákazníků po telefonu, emailu a chatu.
- Telefonická pomoc zákazníkům s výběrem zboží (alternativy, kompatibilita příslušenství apod.).
- Každodenní práce s objednávkami a doklady v našem systému (ERP Pohoda výhodou, nikoli však podmínkou).
- Pravidelné porady s obchodním a marketingovým týmem.
CO VÁM NABÍZÍME
- Finanční ohodnocení 32.000 — 42.000 (fix + motivační odměny).
- Pracovní doba PO-PÁ 8–16:00 (flexibilní úpravy dle dohody).
- Budete se podílet se na růstu firmy a tím i na výši vlastní mzdy.
- Naučíme vás spoustu nových věcí a můžete postupovat na další pozice v rámci firmy.
- Sick days – až 7 dní za rok.
- Stravenkový paušál.
- Pitný režim na pracovišti (zdarma káva, čaj, voda).
- Mobilní telefon (neomezená data a volání).
- Sleva na náš sortiment.
PROČ SE VÁM U NÁS BUDE LÍBIT
- Příjemné pracovní prostředí (nová, moderní kancelář, zázemí pro odpočinek i stravování).
- Možnost uplatnění vlastních nápadů.
- Neformální a přátelské prostředí stabilní a úspěšné rodinné firmy.
- Přímou komunikaci s majitelem na osobní úrovni, férové jednání.
CO OD VÁS OČEKÁVÁME
- Skvělé komunikační dovednosti, příjemné vystupování.
- Pro-zákaznický přístup, empatie, trpělivost.
- Pracovitost, loajalitu a zodpovědnost.
Místo výkonu práce: OLBRAMOVICE (Veselka)
Výborná dostupnost (cca 500m — 10 minut chůze od vlakového nádraží)
TATO POZICE JE AKTUÁLNĚ OBSAZENA.